Kom precis hem från jobbet;)

 Publicerat: 2009-10-19 @ 13:59:56

Och då menar jag praktikplatsen:)
Jag har vikarierat idag för min handledare är på kurs. Det passar utmärkt tänkte jag och jag slipper även sitta och glor på en annan vikariat som håller lektionerna när jag kan göra det bättre:P Hehehehe... Det har gått bra för det har varit ganska lungt idag. Jag har haft bara matte och svenska med klass 4 och innan jag gått hem har jag rastvakt.

Nu är jag hemkommen och katterna leker i full fart!Det är så himla kul att se på när de jagar varandra i lägenheten. Max har precis blivit överraskad av Måns som kom springande från ingenstans att han (Max) flög upp i luften. Jag kan säga att det var nästan lika hög som min längd! Det är helt sjukt eller hur? När jag skulle börja filma på dem så slutade de leka och bara glodde rakt in i kameran:P hehehehe typiskt!

Jag lovar att lägga upp filmen här när jag väl har fångat det ögonblicket på kameran:) Nu får ni se nån annan film på katterna istället:)




Hörs senare... nu ska jag mysa med katterna.


/Suchada


♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback