KIWI

 Publicerat: 2009-10-24 @ 19:45:28

Den här animationsklippen väcker mångas känslor, bland annat mina, när man väl förstår innebörden. Jag fick tårar i ögonen och blev så rörd att jag känner att detta måste jag får ut på något sätt.... BLOGGA är ju bra på ett sätt:) Jag älskar den här animationen och diggar han som har skapat detta! GRYMT bra måste jag säga... Hoppas man får se mer från den här människan. Här nedan får ni se klippen som är SUPER bra!



PS. för dig som inte förstår innebörden så kan ni läsa här. KIWI i filmen har en vilja att flyga, men han har tyvärr inga vingar. Trots det ger han inte upp hoppet och belutar sig att skapa den här enorma grejen genom att fästa massa träd såsom i filmen och han hoppar ner från klippet för att uppleva hur det är att kunna flyga. Han offrar sitt liv för det också, tyvärr. Åh så sorgligt!

/Suchada


♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback