Många som fyller år idag..

 Publicerat: 2009-05-13 @ 20:08:59

Inte tänker jag på att många jag känner fyller år just idag...:P
Nu är hos Au som fyller år idag.. men just den här stunden så har jag tid över till att blogg då hon ska vagga sitt barn.
Förutom Au så är det ju Lena som fyller 53 år (?) idag... Hon ska ha sin fest på söndag... får se om Viktor är ledig...

Fia och Rebecka firar även sin födelsedag ikväll... jag kan inte dit för tyvärr så har jag inte min klonade hälf. That's life.
Prinsen fyller också år idag tror jag... fast honom känner inte jag :P

Nu har jag lovat mig själv att satsa på plugg fram till sommarlov...sedan ska jag uppdatera min blogg oftare och ska designa den bättre... :)

Nu längtar jag efter sommarlov... snart åker vi till Stockholm också... ska bli trevligt.

Nu kilar jag....
Ha det!



♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback