Hem ljuva Hem

 Publicerat: 2009-06-23 @ 19:12:48

Nu är jag tillbaka till Kristianstad. Hemresan gick otroligt snabbt trots en extra tur i Huddinge. Njaa, Viktor körde på fel fält och vi var helt plöstligt på väg mot Nynäshamn. Vi körde in i Hammarby tunneln och som vi sedan fick vända i Huddinge. Det gick bra till slut ändå som tur var. Resan i Stockholm gick mycket bra. Vi har hunnit göra massor och som vi är nöjda med. Vi kommer överrens om att tiden bara rinner iväg. En veckan går snabbt som en dag.
Jag har tagit massa bilder, men ska ladda upp kanske imorgon. Idag känner jag mig hängig och trött. Kanske sen-midsommar-feber på gång???

Hoppas att ni andra har haft en bra midsommar och ha det nu skönt i sommarvärme:)


♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback