Vad är det för fel på den här?

 Publicerat: 2009-07-23 @ 23:32:49

Nu sitter jag i soffan och reflekterar om dagens gång och blir häpen över hur fort tiden går. Imorgon är ju min sista sommarjobbsdag. Det har ju även gått nästan hela juli månad vilken också innebär att sommarens första "dopp" måste bli av innan hösten kommer:P hehehe...

På tal om tiden så tycker jag att det hade varit fräckt med en armbandsur eller en klocka som går motsols, som denna.....

ThingsYouNeverKnewExisted.com

Vad är det för fel på den här liksom? Och varför måste klockor går som den gör...? Vem har bestämt det? Någon som vet svaret får gärna höra av er.... jag är så nyfiken av mig.... hehe;)



♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback