Oj!

 Publicerat: 2009-07-12 @ 21:13:49

Oj, vad det var länge sen jag bloggade!
Oj, vad jag jobbade mycket den här veckan, för det har ju varit festival här i K-stad!
Oj, vad det har blivit sena kvällar de senaste dygnena, pga av jobb (igen) och alkoholen!
Oj, det var faktiskt inte jag som var inblandad i alkohol... däremot var det tre "fyllehung" från Österlen som festade under helgen. När jag skrev "festade" så festade de rejält, som om de aldrig mer skulle få festa! Eller?
Nu har det varit lugnt i några timmar efter att två av de åkte hem. Till och med Max tycker det är skönt för en gång skull... han sover nu som en stock i soffan efter en lång och fartfyllda helg!

Hehe.... slutligen så har jag faktiskt haft trevligt trots allt :)

Vad har ni andra gjort i helgen?

Kram på er:)

♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback