Malmö!

 Publicerat: 2009-07-26 @ 18:17:37

Igår var jag och hälsade på mina kära vänner i Malmö. Den här gången träffade jag Surri, May och Sasi:) Trevligt var det. Vi var och åt mat på nån utländsk restuarang som jag inte kommer ihåg vad den heter:P Sedan åkte vi hem till Surris trevliga 3:a. Den kvällen såg vi på två filmer, "Shopaholic" som är en-hel-ok-film. Den andre filmen var thailändsk spökfilm som heter "the sisters" på engelska. Vi hade massor med godingar framför oss, bland annat chips and dip, godis, wasabinötter och cola light. Jag har inga bilder att visa denna gång för jag tänkte tydligen inte på den... :P

En sak som störde mig var ju att Malmö centralstation är under byggtiden. Det har blivit några förseningar både tur och retur.... :P Sånt som man väl får ta. Tur att jag hade med mig senaste "veckans nu" sådå flöt tiden snabbare!

Ja... nu ska jag äta middag... det blir Viktors kyckling med ädelostsås!

Vad har ni hittat på i helgen?


♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback