En ovanlig söndag..

 Publicerat: 2009-07-19 @ 12:00:41

..för mig. Jag vaknade tidigare än jag brukar och klockan är nu inte ens 12 på dag så har jag hunnit med damnsugning, golvskurning, sopslängning och till och med duschat:P Nu väntar jag på besök av min unga farbror, Martin och hans flickvän Veronica som har varit på semester i Österlen och nu på väg upp till Östergötland, har vägen förbi Kristianstad. Det är mycket trevlig det:) Lite fika får det blir. Har inte lust att baka nåt själv så det blir ju färdiga chockladbollar och muffins:) Det får duga. Synd att Viktor jobbar bara... för det hade varit ännu trevligare om han är med.

Nu ska jag gå och förberedda kaffe....

Vad hittar ni på med denna söndag?
Kram/


♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback