börjar att hata Våra bästa år!

 Publicerat: 2009-07-16 @ 11:28:31

Just nu sitter jag och kollar på "Våra bästa år" och blir lite irriterad på allt utspelar sig där och att de dras ut på allting så det blir seg och intressant ibland. Det värsta saken jag stör mig på är att alla alltid vill hämnas på varandra och förstöra varandras liv. Det finns en person som jag verkligen ogillar är ju häxan "Kate"!!!!! Vad är det för slags mor som hatar sin svärdotter så mycket att hon vill göra vad som helst för att slippa henne...trots att hennes son har ett lyckligt liv med henne? Jag menar, hennes son har väl det vuxnas ansvaret att välja vem han vill vara med och inte vara med? Varför ska hon ändå lägga sig i och förstöra även sonens liv? Öhhhhh, jag blir arg!  Jag tror faktiskt att jag slutar se den snart!

Nu ska jag titta till min kyckling på spisen....

Den ser fin ut...  Jag lagar mat nu för att jag ska senare jobba och Viktor behöver mat innan han börjar sitt andra jobb ikväll:)

Vad hittar ni andra på med idag? Det är ju fint väder ute ser jag:)

Kram/
Suchada

♥ Kommentarer ♥
Postat av: maja

tro det eller ej...men efetr vårat strömavbrott så har vi inte haft trean på 2 månader...och dte har varit jätteskönt att inte titta på våra bästa år...jag arh nog slutat titta på det haha

2009-07-16 @ 11:57:53
URL: http://majjum.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback