Det doftar snön!

 Publicerat: 2009-12-16 @ 16:18:30

Just nu snöar det ute och jag kan nästan känna doften av den inomhus! Så länge det är i isig på vägen så har jag inget emot vinter! Det är ju mysigt! Älskar att ha varma kläder på mig och ut i det friska luften...

Nu kan jag också känna att jullov är bara runt hörnet! Julklappar är inhandlade och jag kände knappt någon stress i år. Idag har jag också känt att oro börja komma... Får jag något jobb? Vad ska jag göra i snarast framtid? Samtidigt kan jag känna spänning förväntan om min framtid... Vilken skola kommer jag att jobba? Vilken klass kommer jag att möta? Vilka elever kommer att bli mina elever?

Nu är vår uppsats klar och skall lämnas in snart...så det känns lite tomt att plöstligt inte har så mycket att göra. Trevligt för då har ju jag tid till börja umgås mer med mina nära och kära... Och snart så är min familj i Skåne för att fira jul och nyår med mig och Viktor. Det kan inte bli bättre än så ju :)

Jaa... livet är ju underbart!

Nu ska jag förberedder mig för träning... Hoppas nu att ni andra har en riktig mysig julperiod med familjen och vänner...



På tal om träning så var jag nära att ta med Måns på gymmet, men upptäckte att min väska var alldeles för tung. Hehe!


Kram på er


♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback