Malmö igen

 Publicerat: 2009-08-24 @ 22:02:01

Hej! Idag var jag i Malmö och hälsade på Surri och hennes nyfödda dotter, Jasmine. May var också med. Det var mycket trevligt som vanligt, men denna gång är något extra trevligt nämligen bebisen. Hon är så söt!!! Jag var fylld av emorm glädje när hade henne i famnen. Det blir jag av alla bebisar i och för sig ;) vi var och fikade i stan sen körde vi till "det där området", där Turning Torso ligger. Fint området! Jag och May stod och fantiserade lite grann om hur det kunde vara om vi hade stått på en av de där underbara balkongen längst Östersjön. Här kommer lite bilder från dagen:)

Jag för första gången vid Turning Torso på närhåll!


Jag är en stolt moster :)


Stolta mamma Surri och dotter Jasmine:)


Jag blev nog skrämd av rika människor! hehehehe


Fint väder och fina Människor;)


Ps. vart tog du vägen, May?

Välkommen till den underbara världen, Jasmine och tack för en trevlig dag mina vänner :)


♥ Kommentarer ♥
Postat av: May

heheh, hade inte lust o vara med i denna gången.:P

2009-08-25 @ 08:35:33
Postat av: Suchada

Tack May för du tog fina foton :)

2009-08-25 @ 10:16:48
URL: http://vichada.blogg.se/
Postat av: kwan

น่าสนุก..^^

2009-08-25 @ 10:31:44
Postat av: Suchada

Synd du inte var med Kwan :P

2009-08-25 @ 17:21:12
URL: http://vichada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback