Långtråkigt!

 Publicerat: 2009-08-21 @ 13:20:28

Ja.. det är långtråkigt! Jag önskar att jag jobbar mer än jag gör nu eller så får skolan börja nu. Jag har tråkigt ibland när jag är hemma, särskilt när katterna sover :P Men men... snart börjar skolan ju... och då är det bara tio hårda veckor kvar, sen tar jag ju examen. Jag får hoppas att jag får jobb också senare. Nästa vecka ska jag åka och hälsa på Surri och flickan. Det ska bli kul och träffa dem:) Det händer inte mycket idag men vill ändå ha ett bra inlägg. Så jag tänker lägga upp en ganska fin bild på våra katter som ju mer tiden går, desto bättre vänner blir dem.

Här är beviset!
Miaaaaaaaaaaaw ;)


♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback