Fullt upp hela dagen!

 Publicerat: 2009-08-26 @ 18:46:49

Ja, som det står under rubriken.... har jag haft fullt upp hela dagen. Först träning, sen tvätt på direkten. Vid tre-tiden tänkte jag vila en stund medan jag väntade på tvätt i torktumlan fick jag syn på sms från Emilie som undrar om jag vill gå en runda med henne. Japp, det var ju bättre än att ligga och slöa i soffan! Jag kom hem halv sex och då var det dags för mig att duscha. Nu är jag ganska trött, men det får man ta. Tvätten är inte riktigt klar då jag inte har vikit dem än. Snart är Viktor hemma och jag ska snart gå och hämta min beställda pizza:) Mmm hungrig jag blir.

Ikväll ska vi tillsammans med Christian och Emilie till Biljardkampaniet, för att titta på fotboll, mellan Arsenal och nåt lag:P OCh vi tjejer ska nog hålla oss vid biljardbordet och dricka några öl och sånt;) Det ska bli riktigt trevligt. Jag har nämligen inte varit där än så det blir extra spännande. Har hört från VIktor och Oskar att det är fint där.

Så folket, jag ska försöka ta lite bilder från kvällen så ni får se dem senare (imorgon). Ha det bra!

PS. Max är nyduschad idag!


♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback