Fotboll ikväll!

 Publicerat: 2009-08-25 @ 22:19:20

Jag är precis hemkommen från fotbollsmatch där Viktor spelade. Jag åkte dit samtidigt med Viktor, Christian (från laget) och Emilie (de bor tvärs över här) och Johan(från laget). Jag och Emilie var där en timme innan matchen började. Jag hade med mig pumpakärnor som vi satt och knäcktes en lång stund. Tur att Emilie var med för annars hade det varit ganska tråkigt att sitta där själv. Viktors lag spelade riktigt bra idag vilket var ganska ovanligt:P Viktor blev olyckligtvis skadad efter en kvart och fick sedan ligga på gräsmattan och tittade på första halvlek. Trist för honom! Men det får han nog trösta sig med att laget till slut  vann med 7-1. Ja det är faktiskt sant! Det var alltså en väldigt trevligt kväll, med stor vinst för laget...och det glädjer oss som titar på:) 

Tyvärr har jag inga bilder från kvällen.. men det får duga:P

Snart ska jag lägga mig... men ska läsa lite innan... måste ladda upp inför skolans start.
God natt på er allesammans!


♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback