Första skoldag!

 Publicerat: 2009-08-31 @ 19:55:49

Ja, det var första skoldag det! En lång arbetskrävande dag, och då menar jag arbetet inne i huvudet. All information som vi har fått idag tar all min kraft och jag blev hel slut när jag kom hem tidigare i eftermiddags. Jag tyckte inte att det var lönsamt att börja plugga direkt så jag beslöt att jag skulle vila istället. En hel timme blev det! Skönt, kan jag säga. Sen blev det en promenad till affären som ligger en bit bort, och har nu handlat några nyttigheter till mitt pluggande... Stunden förgylls när jag tuggar på något gott samtidigt:)

Tipsa mig!
Jag behöver tips på något gott man kan tugga på när man plugga?

Attans, vad tiden rinner! Jag måste nog börja läsa lite grann ikväll så jag kommer igång.



Ha det bra!

♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback