Duktig av mig!

 Publicerat: 2009-08-29 @ 23:24:01

...faktiskt så är jag duktig idag. Har suttit framför datorn i några timmar nu. Nej, inte för att jag har chattat hela kvällen, men för att jag sökte infomationer och alla befintliga uppsatser på nätet till min C-uppsats. Jag är så laddad inför skolan och vill därför förberedda mig själv! Jag och Tavga (den som ska skriva uppsatsen med mig) har ändrat lite i tankarna och nu vet vi inte exakt om vad vi ska skriva om, så jag söker lite idéer som kan vara intressant att forska kring. Det blir eventuellt om utomhusmatematik ur elevens perspektive. Det blir i alla fall intervjun med elever, vilket tycker jag är väldigt kul! Den metoden hade vi också i B-uppsats!


På måndag börjar allvaret igen och det längtar jag.... kanske för att det är sista terminen och då vill jag ju ge järnet för att klara detta på bästa sätt. Jag siktar inte på väl godkänd direkt för det räcker gott och väl med godkänd. Skämt åsido, så kul är det ju inte med allt pluggande :P hehehehe!

Nu känner jag mig ganska nöjd med kvällen och ska slå mig ner i soffan, med någon "nattamat" eller "nattafik".

GOD NATT på er!

♥ Kommentarer ♥
Postat av: Laila

Haha tack:P men du förstår principen va? :P Man behöver inte alltid göra det så svårt för sig själv :P

2009-08-30 @ 13:15:55
URL: http://Lailaaziz.se
Postat av: Viktor

hello! vad duktig du på att skriva! förtsa skoldagen nu på ett tag!kul för dej! själv ska jag träna snart sen jobba i eftermiddag. cya...Pussar

2009-08-31 @ 11:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback