Onsdags händelse

 Publicerat: 2009-08-02 @ 19:34:58

I onsdags anlände vi (lät som vi var utomlands, hehe) i Borrby, Österlen.  Det första vi gjorde var att vi lämnade Max hos Ingemar och Lena. Det var där han skulle sova de tiderna vi var där. Sen gick vi hem till Wean och Gurra som bestämt, fast något senare tid. Njaa... resten får bilder förklara. Jag orkar inte skriva mer :P hehe

Jag och Wean åt den här maten!


tidig på kvällen!



 

Nån gång på natten!



 

Och det märkte man på Viktor att klockan var mycket!
Vad söt han var ;)



 

Och ännu tydligare på Gurra!



 

himlen var kolsvart, men vi var fortfarande pigga!



 

Det blev många godingar och härliga skratt;)



Tjejen på sista bilden smög hem vid 4 på morgon medan vi andra var kvar.
"När gick vi hem igår?" frågade Viktor ivrigt dagen efter.
Jag sa då: "5 eller 6 tror jag".
Ja... man kan väl säga att det blev både sent (på kvällen) och tidigt (på morgonen) på en och samma gång!

Andra fester på gång? JAJAMÄNSAN!
1) 8/8-09     ---->  Bröllopsfest i Kristianstad
2) 22/8-09   ---->  Kräftskivan i Borrby (Tuvorna)


Det ska bli trevligt det! Det ser vi verkligen fram emot.

Ciao!


♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback