Praktiken har börjat...

 Publicerat: 2009-09-22 @ 20:01:12

och jag känner mig trött (idag).
Vet inte om det beror på att jag inte längre har sovmorgon mitt i veckan, eller det regniga vädret, eller om det är för allt planering jag måste göra för praktiken:P Aja, nog ska jag överleva detta. Bättre att ha för mycket att göra än att ha för "lite" att göra!

För en stund sen fick jag ett sms från Au, som sa att hon hade saknat mig. Vad trevligt att höra att någon tänker på mig:) Igår hände det samma sam, då jag fick ett sms från Sasi, som också saknade mig... Inte konstigt, hon bor ju i Malmö och jag här... och det var någon månad sen vi sågs. Ja, vad ska man säga, det är ju bara underbart att man blir saknad av vänner:) Jag blir glad, bara så NI vet!

Än så länge har jag inte haft någon lektion än, men det ska bli av imorgon, då jag ska ha matte och naturkunskap som vid tillfället handlar om "väder". Har suttit och planerat lite... Har vridit och vänt på mina tankar....ibland är det SÅ himla svårt att bara planera en lektion. Jag är, ärligt talat, den som vill så OTROLIGT mycket ibland. SKa jag planera så vill jag att det ska bli så bra som möjligt... och inte bara har det gjort. Innerst inne vet jag att det kanske inte blir bra alltid i vanliga fall. Hmmm får väl se hur det går imorgon... men en sak vet jag att misstag är bara bra...nu när man fortfarande är bara lärarkandidat.

Idol börjar när som helst... vet ej varför jag fastnar på det här programmet!!?!
Viktor jobbar ikväll, men är hemma om några timmar.. SKÖNT att ha honom hemma på kvällarna:)

Jaa kära läsare... nu ska jag se på Idol.
Ha det/

♥ Kommentarer ♥
Postat av: maja

JAg saknar dje oxå suchada!!! massor! jag önskar ni kunde flytta hit till Uppsala =)

2009-09-25 @ 08:31:49
Postat av: Suchada

Tack Maja... ja jag tänker på dig också:) Önska kan man göra, men det blir svårt...:)

2009-09-25 @ 16:06:35
URL: http://vichada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback