En uppskattad fredag

 Publicerat: 2009-09-25 @ 15:56:37

Veckan har gått fort och jag har varit fröken nästan hela veckan:) Jag är mycket nöjd så här långt!
Veckan har innehållit både motgång och medgång, vilket är bra för annars hade det inte varit någon balans alls:P
I eftermiddags när jag slutade fick jag bamsekramar från några elever, tvåorna, som jag inte har alls under hela praktiken. Att de kom springande och ropade på mitt namn, bara för att de ska krama mig innan jag gick hem, DET är underbart! Det som var extra härligt var ju att det var bland annat en pojke som också kramade mig. Han trodde jag aldrig skulle krama en fröken så hårt:P Åhh.... det är så underbart med det här yrket (när det går bra så att säga) :) Efter de där underbara kramarna gick jag hemåt med leende på läpparna ;)

Väl hemma träffar jag ju mina underbara två katter som precis har vaknat och tittar trött på mig:) De har längtat efter sin matte, såklart! Även de har fått var sin kram av mig... Den enda som inte har fått kram av mig idag är ju min älskade Viktor, som jobbar hela dagen idag och kommer hem senare ikväll. Då får han en bamsekram av mig när han är hemma;)

Nu är jag verkligen sugen SUKIYAKI eller nudelsoppa.... är ju själv hemma så det blir ju inte god middag när man äter själv. Ska snart ringa Au eller nån som kan äta med mig:P Nu är det så att det är fredag och det är extra uppskattad nu när man går i skolan varje dag:) SKÖNT! Lite sovmorgon imorgon är aldrig fel;) Just nu diggar jag till en gammal goding, från en av mina favorit film:) Jag blir så glad av att höra den här och brukar nämligen dansa till den.... Viktor flinar alltid när han ser min tokiga dans:P hehehehehe





Ha en skön helg, mina kära läsare.
Jag vet vilka ni är. Älskar er;)


♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback