Fest och kalas blev det!

 Publicerat: 2009-09-27 @ 22:12:18

Igår hade jag förväntat mig en lugn och slappad lördag, men det blev tyvärr inte så. Jag satt och gjorde skolgrejer, sen kom lite folk hem till oss. Viktor och hans killkompisar såg på fotboll på tv medan jag lagade middag. Sen satts musiken igång och spriten plockas fram. Jag som inte alls var sugen blev helt plöstligt på tophumör och bytte om till en fin rosatop. Först smuttade jag öl sen blev det CUBA strawberry med Sprite. Jaa... sen så blev det ju en sväng hos grannen och där sjöng vi på SingStar och efter det blev det utgång. Vad ska man säga... grupptrycket är ju något man inte kan motstå!

Idag var vi nere i Löderupstrandbad restaurang och firade Viktors mormor som fyller år idag. Grattis! Och tack för god buffé du bjöd oss på:) Mycket gott! Sen körde vi hem till födelsedagsbarnet och fikade där. Mmmm... jag var blev proppmätt! Jag och Viktor kom hem vid 7 på kvällen och jag kunde inte sitta still framför tv:n så jag diskade, tömde kattlådan, gjorde en fyll-i-väderprognos till mina fyror till imorgon. Just nu känner jag mig väldigt trött och ska sova strax. Måste ju ladda för en ny vecka:)

Hoppas ni har haft en trevlig helg som jag.
Kram/

♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback