D som i duktiga jag!

 Publicerat: 2009-09-10 @ 21:56:07

Vad tidigt jag vaknar nu för tiden. Jaa...7.00 är tidigt för mig :P Imorse var jag på min praktikskola och observerade en så kallad "lärandesituation"...nja typ en vanlig lektion där lärande uppstår...att elever lär sig en ny kunskap...med mera. Sedan satt jag kvar under planeringstimme med min handledare och pratade om lektionen. Jag intervjuade henne, och hon svarade. Sen pratade vi mest om allmänt, bla om vad jag kommer att göra, vad ska det handla om osv. Var hemma vid halv 12 tror jag, åt lunch och satt igång nästan på direkten med att skriva rapport om observationen, på tre hela sidor:) Det blev klart precis innan IDOL.  Fast jag har lärt mig att kvantitet inte ger någon garanti för en bra kvalitet:P Så vi får se imorgon om hur det går med rapporten:) Jag tycker i alla fall att jag har gjort det som står under kriterierna!

Jag tycker att jag har varit D som i Duktiga jag:)

Nu är man ju helt slut i huvudet... Jag kom nu och tänka på Idol som var riktigt roligt att jag skrattade tills tårarna rann! Jag skrattar fortfarande när jag ser de på den igen:) Hahahaha



Visst är det här den roligaste klipp från årets Idol hittills?


♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback