Fredagsmys!

 Publicerat: 2009-11-13 @ 14:16:31

Ja..veckan går fort, fort och jag är glad för det! Ikväll ska vi bara ta det lugnt. Jag ska laga tacopaj från en recept som jag har hittat på nätet. Får se hur det blir då. Sen kollar vi lite på Idol och eventuellt en film... om det går nån bra film (Nu önskar jag att jag har VODDLER hemma). Det kommer säkert att sluta med att Viktor går och lägger sig mitt i filmen för han är TRÖTT. Inte konstigt för han har jobbat hela veckan, och jag jobbar bara mest hemma och framför datorn:P Så energin har jag ju iallfalla:P

Nu har jag precis bokat två biljetter till filmen 2012 imorgon kväll.



Ska bli jättespännande att se. Jag har hört att den ska vara årets bästa film, men det vet man ju inte förrän man har sett den själv. Nu tvingar jag Viktor också att följa med på bio, igen! Hehehe... jag älskar filmer... så är det ju! Följer jag med honom till Winnerbäcks konsert som kostar 300 kronor så kan han väl följa med mig på bio när jag ändå bjuder honom... eller hur?

Nåväl... helgen är uppskattad;) Hoppas ni har en skön helg, mina FÅ läsare:)



♥ Kommentarer ♥
Postat av: surri

vi har oxå bokat biljetter till den filmen men fick dock avboka dem. barnvakten har blivit sjuk.

2009-11-13 @ 18:19:26
Postat av: Lotta

Ohh.. jag vill också se den:( Min kille är och kollar på den nu, jag är så avis:(

2009-11-14 @ 17:18:00
URL: http://babyphad.blogspot.com
Postat av: Suchi

Jaa... ni måste se den... SKIT bra är det. Me love! Surri: jag tror faktiskt att barnvakten var och såg på filmen då:P hehehe

2009-11-15 @ 12:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback