Träning idag..

 Publicerat: 2009-05-03 @ 11:53:34

På em ska vi dra till gymet och träna lite grann.
Idag satsar jag nog bara på kroppensöverdel.... främst triceps och rygg...

Annars är det en ganska lung söndag.. Just nu sitter jag och lyssnar på den här nya låten..ganska skön sång till sommarvärme:)



Imorgon har jag min praktik och det blir det hela veckan lång... Då ska jag testa och jobba med så kallad "analysschema". Där har man bland annat diagnosetisering i matematik... då jag gör diagnos med elever i särskilda behov. Ska bli kul!

Aja... nu måste jag pigga upp mig med färskpressad apelsinjuice.... OBH Nordica Råsaftcentrifug - GÖR DIN EGEN JUICE!

PS. en sådan råsaftcentrifug önskar jag att jag har ;)

Perfekt för mig som inte äter frukter så som de är :P










Ha en skön och lugn söndag

♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback