Praktik hela v.19

 Publicerat: 2009-05-05 @ 20:04:28

har haft praktik i två dagar nu och det har gått ganska bra.
Idag har jag hållit en mattelektion och det kändes skönt! Det var inte igår jag hade lektioner så...
Synd att man inte har mer praktik.... En vecka går väldigt fort.
Det som är bra med den här praktiken är att jag STORMTRIVS med min handledare, andra personaler och elever!!!
Nu hoppas jag att jag kan komma tillbaka hit nästa termin också.


Just nu längtar jag väldigt till efter Thailand... vill gärna åka dit nu... önskar att jag är där nu!!!!
är avis på min familj som ska dit väldigt snart,,,,


Nu får jag ryka upp mig.... ska nu ladda för avgörande matchen mellan arsenal och man u fast jag vet ju redan vilket lag som går vidare;)

Ha det bra/

♥ Kommentarer ♥
Postat av: Kwan

Du kan gömma in dig i min stora väska så åka vi tillsammas till thailand =D

2009-05-05 @ 20:35:42
Postat av: VJ

jaja:(...man får väl säga grattis(till andra platsen :))Ja lite semester nu had einte skadat:)

2009-05-05 @ 22:59:02
Postat av: VJ

jaja:(...man får väl säga grattis(till andra platsen :))Ja lite semester nu had einte skadat:)

2009-05-05 @ 22:59:31
Postat av: Suchada

SV: Kwan..jag vill gärna göra d om inte min rumpa är lite för stor :P hahahaha

2009-05-06 @ 15:49:21
URL: http://vichada.blogg.se/
Postat av: Suchada

SV: Älskling... det vet man ju inte än.. men andra plats måste ju vara bättre än de som är SÄMRE :P

2009-05-06 @ 15:50:22
URL: http://vichada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback