Ledig och slappdag

 Publicerat: 2009-05-26 @ 21:24:21

Det var väldigt länge sen jag och Viktor var ledig samtidigt mitt i veckan. Vi hade sovmorgon och det var sååå skönt att få sova ut! Sen gick vi till stan och skulle handla lite. Jag har redan fått min första födelsedagspresent...häftigt va? Jag fyller inte år förrän den 14e juni;P Presenten blev då ett par nya solglasögon som jag verkligen "diggar". Obs, bilden kommer upp sen.Sen kom vi hem från stan och bara slappade.

Det kändes verkligen som att mitt sommarlov har redan börjat:P

Nu är det snart dags för lördag då jag ska ha en super tjejkväll hemma hos mig:) Det blir en dag och en natt med flickorna från Skåne, Blekinge och dessutom Småland:) Kan ni fatta hur trevligt det ska bli:P Viktor får tyvärr flytta hemifrån en dag och en natt:P hahahahaha Stackare! Tisdag tar nästan slut redan...vad tiden bara flödar iväg!

Har hittat ännu en skön sång som min vän har gjort och som jag är med i video. Åhh.. vad glad jag blir att någon verkligen tycker om mig:) Jag tycker så mycket om dig med, Lotta ( hon som har lagt ner tid på göra detta för oss vänner).

Video av: ♥ Lotta från Stockholm ♥


Ha det bra:)

♥ Kommentarer ♥
Postat av: maja

ååå va fin låt =) va gulligt!! va fint hon sjunger =D

2009-05-27 @ 23:02:17
URL: http://majjum.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback