Glass i Åhus och fotboll på em

 Publicerat: 2009-05-02 @ 19:13:27

Idag började vi dagen med att TVÄTTA! Fy vad mycket tvätt vi har samlat på oss under en vecka!!
Jag har även hunnit vara i stan en kort stund och hämtat ut min gåva från Glamour-tidning...
Så glad jag blev!  De här produkterna är jättebra och de doftar SÅ underbart!!!! De fick jag gratis!

Foto: Jag=) "är värd ca 360 kronor"


Sedan körde vi en runda till Åhus och bara njöt av solen och en mjukglass med strössel på.  Mumss ja!
Man kan nog säga att det är ganska slöseri med bensin att köra ända ner dit för glassens skull... men något måste man hitta på ju. :P

När klockan var tre i em var vi och kolla på fotboll där viktor spelar nu, men just idag spelade inte han på grund av sin skada på baksidan lår. Idag hade jag mina jeansskorts på  mig;) Säsongens första bara ben :P De har blivit något tajtare än förra året då mina lår har vuxit av all vikt jag har ökat på gymet :P Jag har fått lite granna brunfärg av 90 minuters vistande i solen... brrrr... det var så varmt så varmt så!!!!! Viktigt att jag nu har kallduschat och smörjt mig ordentligt med eftersolskräm! Den reducerar brännhet på huden också:)

Nu har Viktor precis åkt till jobbet och ska sova över där. Det är tyärr ingen som har hört av sig om någon fest sådå får det bli hemmakväll för mig:) Skönt det med!

Igår lagade jag enkel men väldigt god mat, fläskfilé i creme fraiche med kantarell och konjak smak och potatis:) Vi hade vår första försommarens middag ute på balkongen och njöt av både maten och solen tillsammans. Jag passade på och dricka kallt vitt vin medan viktor föredrog kall öl:P

Foto: Viktor "Ett kallt glas vin är aldrig fel"




Foto: Viktor "Max gosar med sin mjukis i solen"


Viktor saknas på bilderna för att han inte ville vara med... så ni vet :) 

Nu ska jag se på Sveriges smartaste barn!


♥ Kommentarer ♥
Postat av: maja

mysiiit vi vill oxå ha balkong!!

2009-05-03 @ 11:27:38
URL: http://majjum.devote.se
Postat av: maja

hur fick du tag i det där gratispaketet från glamour föressten? Jga vill oxå ha =)

2009-05-03 @ 11:28:57
URL: http://majjum.devote.se
Postat av: Suchada

Hej..jag provläser Glamour och får 4 tidningar + de där produkterna för en viss summa...sen ska jag säga upp mig för jag vill inte fortsätta med tidningarna.. :)

2009-05-03 @ 11:40:16
URL: http://vichada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback