Svemester 2009

 Publicerat: 2009-06-25 @ 21:51:40


Hej! Det var ett tag sen jag bloggade och nu känner jag för att blogga lite om vår lilla resa i Stockholm förra veckan. Jag tog massvis med bilder och har nu gjort en liten film av dem. Ni får ta och titta på dem lite längre ner. Vi har hunnit göra en hel del, bland annat besöka Sigtuna, firade midsommar i Edsbro, samt lunch i ett litet samhälle, Smara, firat min födelsedag med familjen. Vi har även varit på Gröna lund med familjen och gått i stan själva. Den här gången såg man ju några kända ansikten, såsom Thomas Järvheden (i stan), Martin från BWO, Carolina Gynning, Patrik Isacsson och Miss Li (på Grönan). Vi åkte dessutom Berg och Dalbanan, vilket var väldigt kul och samtidigt väldigt smärtsamt (i nacken). Vi (Jag, Viktor, Elin, Mamma och pappa) vågade tyckte att den nya attraktionen, "Insane" är läskig, därför testade vi den aldrig.


Kolla in Kjell Eriksson som vågar och gillar Insane:)




Njaa... jag skulle kunna berätta allt i detalj, men orkar inte...:P Kolla på bilderna istället!



♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback