Ja må jag leva..

 Publicerat: 2009-06-15 @ 11:51:22



Igår fyllde jag just 25 år. En kvartshundra år gammal låter helt plöstligt hur underbart som helst:) Jag firade min födelsedag i lördags med familjen (Viktors familj och två från min familj) och det blev långbordsmiddag för en gång skull. Vilken lyckas fest! Lite thai buffé bjöd jag familjen på och lite fika med hembakad kladdkaka (Viktors förtjänst).



Det var så trevligt att jag nästan fick mina kinder spruckna... Det blev också många underbara presenter från min kära familj, bla. råsaftcentrifug som jag önskade mig, ett fint silver halsband, en snygg Espirit armbandur, en fruktkorg, en underbar vinkaraff, pengar och även en kärleksmugg och ett par Ray Ban solglasögon. Hoppas att jag inte har missat någon present nu:P Mitt i middagen överraskade Ingemar (Viktors pappa) mig med att hålla ett tal! Tänk vad glad jag blev då:) Det var ett fint tal och jag känner mig oerhört lycklig. Sedan Hurrade de för mig och det ekar fortfarande i mitt huvud idag.Kvällen med familjen tog slut vid 21, men festen fortsatt då jag, Viktor och Oskar skulle ut. Jag lyckades bjuda hem Maja från jobbet, samt hennes kille och killens syster. Vi satt och drack vid det långa underbara bordet:)



Vid tolvslaget sjöng de "Ja mår hon leva..." och "Och när hon har levat..." för mig. Sedan blev det utgång...men det var inte dagens höjdpunkt direkt för jag hamnade på ett ställe som jag inte gillar, men med rätt sällskap blev allting bra igen:) Vi åkte taxi hem (ungefär 1km hem) och var hemma redan vid halv 3, men Viktor och Oskar var fortfarande på hög varv så de fortsatte. Jag gick och lade mig vid halv 4 tror jag.
Åhhhh.... Jag kan tyvärr inte beskriva hur överlycklig jag var den här kvällen... ;)

Lördag den 14 juni vaknade jag med SUPERglädje och läste på en av dem små lapparna jag fick från Ingemar och Lena där det står " Idag har du en riktigt WOW dag". Klockan var nog strax över 11 och Viktor och Oskar sov ännu. Jag beslöt mig att väcka dem för det var ju min dag. Eftersom jag inte fick frukost i sängen väckte jag dem med en AIK sång, så högt jag kunde spela i min mobil :P "A-I-K, A-I-K, vi är gnaget" hahahahahaah det var skoj kan jag säga....
När vi väl vaknade var vi ganska slöa, så vi åkte ut med Oskars cab en runda i friska kalla luften och med hamburgare och milkshake i handen:P (Det var inte jag....) Det var mycket trevligt....  Man kan säga att vi bara slappade hela dagen. Oskar åkte hem vid 17 och vi två hade bestämt att vi skulle spela på bingolott ikväll, vilket jag självklart hade hoppats på en riktigt fin vinst på min dag! Det blev dock ingen vinst över huvud taget:P Typiskt! Vi avslutade kvällen med Ben&Jerrys glass...vår favorit så klart!!!!


Avslutningsvis.... vill jag tacka alla som kom och firade min 25 årsdag!
Tack Ingemar för talet!
Tack min älskade Viktor för all hjälp för en lycks fest:)



Och tack mamma för att du har skapat mig;)



OBS. Kan någon meddela mig om texten hos er är för små för att kunna läsa... ska försöka ändra den då:P


♥ Kommentarer ♥
Postat av: kwan

Jo texten är små men det går att läsa ändå =D

var trevlig fest ni hade så jag antar att du är lycklig för din dag ännu!!

2009-06-15 @ 22:16:20
Postat av: Kessy

oj vilken små text här :P...grattis i efterskott na ka =)

2009-06-16 @ 17:09:49
URL: http://diaryofbabyjane.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback