en väldigt lång dag

 Publicerat: 2009-06-17 @ 22:18:58

Idag vaknade jag kl 5 på morgonen och var ovanlig pigg. Kl halv 7 åkte vi till arlanda för att hämta mamma, pappa och Elin, hemkomst från Thailand. Jag kan inte fatta att jag har orkat med allt idag i och med att jag bara har sovit i 5 timmar i natt. I förmiddags blev jag väldigt glad av alla kläder och andra saker jag fick från Thailand:P Även blev jag lycklig av att återse min familj. Viktor har också fått lite grejer som han önskade. Vi har suttit och pratat om hur de hade det och fått se bilderna. Elin har blivit otroligt brun...:P Snacka om värsta pigment hon har:P hahahaha

Senare på eftermiddag gick vi en runda i Väsby centrum och jag har lagt märke till värk i benen från gårdagens långpromenad i stora stad, Stockholm. Även om jag har så ont i benen och trött i hela kroppen bestämt jag mig att jag ska ändå hitta på något. Ja...jag klippte en-månads-oklipp-gräsmattan, bara för att vara snäll mot mina päron. Jag orkade tyvärr bara häften av den lilla trädgården, resten hjälpte Viktor mig. Elin och pappa var också inblandad till slut:P

Vi har verkligen tur med vädret än så länge... hoppas det håller till midsommar:P

Nu ska jag lägga mig faktiskt... jag är så trött, trött, trött:P
Kram/

♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback