Har gjort lite "researh"...

 Publicerat: 2009-07-18 @ 19:13:02

om fåglar och hittat den här konstiga fågel som heter "Lunnefågel", som tydligen är en havsfågel och har den där fascinerande trekantiga näbb :P Jag tycker att de är otroligt söta! Tycker inte ni det?

"Lunne fågel": Fratercula arctica


Och så kom jag på tanken att man skulle kunna tro att deras förfäder är troligen från början hälften pingvin och hälften är and anka.
 
Håller ni med min tokiga fantasi?

Inte nog med det så hittat jag även denna konstiga fågel... som (hoppas verkligen att den är retuscherad) är också halvblodfågel..... njaa... ni ser väl själv vem fågel har parat ihop sig med:P Hahahahahaha



Det är gott med en skratt om dagen;)


♥ Kommentarer ♥
Postat av: queenpeach

de där fåglarna är så sjukt fina! besök gärna min blogg och webshop direkt från Bangkok :)

2009-07-19 @ 02:42:16
URL: http://www.queenpeach.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback