Har fått en ny glöd...

 Publicerat: 2009-07-17 @ 19:57:59

Idag har jag kommit på vilken kunskap jag önskar att jag har.... och det visar sig vara kunskap om "fåglar".
Det var ett program om korpar igår på SVT och jag tyckte det var väldigt intressant att se. Sen snackade de bland annat om bofink om hur de lever och låter. Jag blir helt enkelt såld för sånt...

Bofinkar: så fina de är :)


snacka om vilken häftig kunskap man kan ha...  särskilt när man ska bli lärare för yngre barn. Jag har tänkt såhär: att jag ska kolla upp om det finns någon kurs man kan läsa bara om fåglar... eller får jag helt enkelt vara en autodidakt. Har ju faktiskt en fågelbok här nånstans. Jag får väl ta och plocka fram den ikväll:P



♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback