Fredags godingar

 Publicerat: 2009-07-26 @ 16:54:30

Jag och Viktor var bjudna på  middag av hans föräldrar i fredags. Då var vi på ett trevligt ställe som jag inte har varit innan, "Bar B Ko". Vi fick var sin Dry Martini före maten.. gott! Jag beställd den här goda grillade lamm med het sambal sås....
Jag kan bara säga... mmmmuuuussssss!


Viktors mamma och jag, och lite vin :)



Viktor och hans pappa. Den blir ju censurerad på Ingemar.
Har ännu inte fått tillstånd från honom om jag får lägga upp bilden. 
(Jag skojar bara...snöret råkar vara framför kameralinsen:P)



Helt plöstligt under väntande på maten började brandlarm från lägenheter bredvid tjuta. Det höll på i mer än fem minuter tror jag. Och så kom de här brandbilarna (3st t.o.m).



Denna trevliga kvällen avslutade med en drink på "Banken"

♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback