Vilket oväder!

 Publicerat: 2009-12-22 @ 14:29:21



Jag som har tänkt att gå in till stan och köpa nya leggings till nyår... får avvakta det den idén. Det blåser och snöar rejält därute!! Brrr...!

Igår hade de en idol-konsert här i Kristianstad och det var finalisterna, Erik och Calle som uppträdde. Jag och Viktor var aldrig där i stan för vi pallade inte ut i det iskalla vädret...det var ju minus 13 grader igårkväll.... aja... mina fötter tål inte temperaturen! hehe.... Här kommer lite bilder från Kristianstadsbladet.... Shit vad mycket folk det var!





;)


♥ Kommentarer ♥
Postat av: Lotta

*เกิ๊ดดดดดดดดดดด* min Calleee.. hehe

2009-12-22 @ 23:04:07
URL: http://babyphad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback