En kort rapport om förra helgen

 Publicerat: 2009-12-10 @ 20:00:28

Hejsvejs..

Det var inte igår jag bloggade så nu känner jag att det är dags. I helgen var i på en "mini" semester i Lübeck Tyskland. Jag och Viktor åkte ner till Borrby och sov över där i torsdag, sen åkte vi (Jag, Viktor och hans föräldrar och lillebror) tidigt till Tyskland fredagmorgon, från kl 8 till cirka 13, så jag hann sova lite grann i bilen;)

Fredagkväll hade vi en liten förfes på hotellrumt:P hehe... fast det var ju innan vi skulle gå på middag hos Viktors farbror som bor i Lübeck. Vi smakade på AMARULA som vi köpte tidigare under dag... den var FANTASTISK god !!




Den kvällen fick vi fondue till middag och med massa goda drinkar. Först champange, vitt vin, annat vin till efterrätt och lite annat som jag inte minns vad det var. en av goda drinkarna är bland annat den här som smakar gott!





Den kvällen kunde jag känna att jorden snurrade rejält i mitt huvud! Jag viskade till Viktor "jag känner mig full" och han bara sa "skojar du?" Hehehe... sånt kan man inte låtsats...eller jo man kan låtsats att vara full när man nykter, men man kan inte låtsats vara nykter när man är full! Så är det ju:P

Lördag blev ett inslag av julmarknad, shoppingtur, korv-glüwein, italiensk middag och Kapten Morgon på en mysig pub som avslutning. Jaa... den här flaskan delade jag, Viktor och Oskar på. Tänk så gott det var med cola!

Söndag blev kort men vi hann ändå med att vara i Kyrkan och jag blev predikat av en tysk präst och lyssnat på gudomliga sånger. Det enda jag fattade bara "AMEN" och det var det...

Vilken underbar helg!!!!!!!

♥ Kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Yes! det va en trevlig helg:)

2009-12-14 @ 18:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback