Härliga lördag!

 Publicerat: 2009-08-02 @ 20:23:11

Viktors familj  var sugna på thaimat, eller rättare sagt, Viktor var sugen på thaimat så jag fick ställa upp och lagade två rätter i lördags.

Kocken ;)



Det blev bland annat den här rätten



Sedan kom någon av oss på en idé att vi skulle åka och spela "minigolf", då klockan var 20 på kvällen. Njaa... oväntad, men trevlig idé. Minigolfen där vi var, hittar man vid Löderups strandbad, nere i Österlen såklart.

En inte-så-enkel-bana!



 

Så fokuserad var jag! Ville ju vinna!



 

En härlig kväll med härliga människor ;)



 

Här är resultatet från Minigolf-kvällen




Och jag kom trea:) Inte dåligt det... med tanken på att det var min första gång ;) hehe.



♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback