Gissa!

 Publicerat: 2009-08-15 @ 18:59:15

vad tror ni att den här bilden föreställa?



Det är väl lite svårt tror jag, men något kan ni väl gissa, eller hur?
Jag avslöjar senare på nästa inlägg, för de som inte vet om det och för de som har gett upp:P


Vad har ni andra gjort idag? Själv har jag inte gjort mycket. Har städat lite och slappat lite. Det har varit ganska tråkigt väder, men nu när klockan är nästan sju på kvällen så lyser solen genom mitt sovrumsfönster (som ligger mot västerläge) på mitt ansikte!  Härligt va? Snart är det dags för middag och det blir grillad kycklingklubba med ris och sweetchilli sås;) Nam nam!

Njaa... nu ska jag kela lite med mina husdjur! Ha det bra!


♥ Kommentarer ♥
Postat av: maja

en katt =)

2009-08-15 @ 22:31:46
URL: http://majjum.devote.se
Postat av: Viktor

Va!? Jag ser att det är min Arsenal tröja du har på dej!jaja det är okej när jag jobbar...fin seger blevd et oxå!

2009-08-16 @ 12:43:44
URL: http://vichada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback