Gårdagens händelse

 Publicerat: 2009-08-19 @ 11:20:19

Jag vet! Jag ligger alltid ett steg efter...varje gång jag har gjort något så skriver jag alltid en dag eller flera dagar efter, men i alla fall, bättre sent än aldrig:)  Det som var särskilt igår var att jag och Viktor var på vår första husvisning. Det var ett hus utanför Kristianstad. Här har jag bifogat en länk på huset vi tittade på.
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/479610

eller

http://www.svenskfast.se/Pages/ObjectViewPictures.aspx?objectid=3HTRGV5NNJOCGQCE

Huset är som helhet ganska fint, men som vilket hus som helst har det brister och fel. Det som gjorde att vi inte längre vill ha det var att det finns stoa risker för fuktskador och mögelsvamp. Nja... då var det droppen. Vem vill ha ett hus som man vet att man kommer att betala förmöga summor för att reperera de skadorna, eller hur? Så nu har jag och Viktor gått vidare och vi ska fortsätta och kolla på fler hus framöver;)

Igårkväll hann jag träna lite. Sedan var vi hos en kompis till Viktor som bor typ 1 minut från oss. Viktor och Christian såg på matchen mellan Celtic mot Arsenal. Inte nog med att killarna kollade på den där fåniga matchen, hade de även de där fåniga tröjorna på också! Hehehehe.... jag skojade bara med dig, Viktor! Jag var också där med Emilie, Christians sambo, vi satt och drack lite vin, pratade och spelade spel. Tror att vi kom hem vid 23-tiden. Jag blev jättetrött av vinet så jag somnade nästan direkt.

Innan jag drömde sött så märkte jag att även inatt hade både Max och Måns sovit i sängen med oss, båda spinnade och helt utsträckta. De två katterna tar typ en tredje del av vår säng så Jag och Viktor fick sova väldigt tätt! Det var länge sen vi hörde Max spinnande så det var otroligt mysigt att han började med det igen. Måns blev nog lite förvånad över att Max spinnade så han flyttade nära Max för att höra det på närhåll! Hehe... som sagt, det var väldigt mysigt! Jag med mina tre älsklingar!!!!!


♥ Kommentarer ♥
Postat av: kwan

โห มีความสุขจังเลยแอนกับที่รักและลูกๆ อิอิ

ขอบอกว่าบ้านหลังนี้ก้อสวยน่ะ คนเก่าที่อยู่เขาคงทำไว้เยอะเลย =)

2009-08-20 @ 10:07:04
Postat av: Suchada

hehe... jag vet, det är underbart med fyrbenta barn;) Vi kollar vidare... det huset vill vi inte ha... hehe:)

2009-08-20 @ 21:41:45
URL: http://vichada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback