Den 8/8-09

 Publicerat: 2009-08-15 @ 15:23:34

var vi bjudna på en bröllopsfest ute i Vä, Kristianstad. Festen var ganska enorm då det var (tror jag) 80-90 personer där. Det var mest thailändare tycker jag;P Jag hade ju den där klänningen som jag köpte på tradera för några hundralappar. Sk*t snygg var den;) Viktor var också väldigt stilig i sin kostym och slips som jag valde:)

















Här är fler bilder från bröllopet



















Maten var mycket god och sprit var överflödig:P Jag och Viktor hade jättekul den kvällen och vi stack hem ungefär vid 3 på natten så det var lagom:) Dagen efter var däremot inte lika trevlig som på festen. Jag mådde riktigt illa att jag inte kunde äta nåt på hela dan. Jag tror iallafall att det var bland annat maten som irriterade min mage för jag kräktes hela kvällen. Jag skyllde tyvärr på skaldjur i maten som har stått framme en bra stund... J*vla musslor också! hehehe...

Nu törs man inte äta sånt på ett tag!


♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback