Då var det helg igen.

 Publicerat: 2009-04-26 @ 13:12:57

Min helg började redan i torsdag och det kändes väldigt bra. Det vekar som om jag har lite för mycket att göra den här helgen att jag ibland inte hinner med skolan :P hehe... idag måste jag ta igen det. I torsdag var jag i Malmö och träffade Surri, May och en ny trevlig tjej, Sassi. Vi var och åt buffé på thairestaurang www.korrapong.se där de serverade riktigt THAI mat som inte är svenskad. Det var värt priset.


Vilket härligt gäng :)

Igår (lördag) var jag och hälsade på en vän till mig, Au som har en härlig liten bebis, nong Weangpink. Det var också Jo och Noon där. Det var trevligt. Vi åt mat och pratade och drack öl.





Ja det var en väldigt kortfattad sammanfattning där... hehe... jag har inte mycket tid till att beskriv allt detta... måste plugga (på balkongen) idag.... och det snart :P

Ha en underbar solig dag


♥ Kommentarer ♥
Postat av: maja

ååå va söt bebis!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-27 @ 21:58:25
URL: http://majjum.devote.se
Postat av: Suchada

hej... ja visst är hon söt:)

2009-04-29 @ 20:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback