Kom på mig själv att jag är ganska kass....

 Publicerat: 2009-04-16 @ 08:26:28

på webdesign. Hur fanken skapa man en snygg sida utan att behöver färdiga mall som finns här? Jag har tjuvtittat på Kenza och alla andra toppblogg så har de fixat så att det blir en hel annan form av blogg.... vill också ha en sådan.

*suck*

Idag ska jag till min praktikplats och ska genomföra min såkallad fältdag. Jag ska bara undersöka min klass matematikläroböcker. Det låter kanske ganska tråkigt för vissa, men andra tycker kanske det är intressant:P Jag tycker iallafall att det är intressant och lärorik. Hur ofta sitter man och granska all material man har framför sig?

Klockan är 8.30 och snart ska jag släpa mig själv till praktiken.

Hörs sen/

Suchada

♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback