På skolan

 Publicerat: 2009-10-21 @ 12:35:33

Just nu sitter i skolans bibliotek och tänkte blogga lite. Har precis förberett mig för mattelektion och ska ha genomgång i division med eleverna. De ska få laborera lite med sina klossar.... :)

Tokio Hotel gör två konserter i Sverige i mars nästa år.


Den här gruppen är inte alls så dum och jag gillar att lyssna på deras låtar just nu....
en ny favorit grupp: Tokio Hotel:)

Aja... hinner inte skriva mer... ska snart ha rastvakt:)

Kram/
Suchada

♥ Kommentarer ♥
Postat av: Ploy

Jag tycker jag känner igen dig också men minns inte riktig var vi sågs ^_^ va kul så du pluggar till lärare just nu, vart då nånstans? har det bra na ja

2009-10-22 @ 13:21:54
URL: http://ployjinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback