Skolans sista dag..

 Publicerat: 2009-06-01 @ 14:49:13

..innan sommarlov.
Idag hade jag tenta och vi satt i datasal. Jag var väldigt flitig idag och skrev 2 och en halv sidor. Man ska då skriva ungefär 4 sidor. Tydligen så är det inte min dag idag då förbannade datorn stängdes av sig själv. Det konstiga var att några av våra datorer startades om medan andra fortsatt och skrev sitt arbete. Jag tänkte: fan vilken tur jag hade som hann spara innan de slocknade. Leende kom tillbaka. Men uppenbarligen slutade inte problemet där när datorn startades igen. Min fil som jag har sparat och skrivit i nästan tre sidor har FÖRSVUNNIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Kan ni tänka er hur förbannad och samtidigt ledsen jag blev!!!??!
Datamannen kom och kolla och till sist sa: Tyvärr jag tror att den har försvunnit helt.
Vad ska man säga mer än; ok tack ändå!!!

Jag kände hur mitt ansikte började bli varm och hur dropparna började samlas i ögonen... fast jag grät inte!
Jag kan ju inte få tillbaka den ändå så det är lika bra att bespara mig på vätska :-P
Nu är jag hemma och får skriva om tenta i lugn och ro...
Ser man från "danska sidan" (enligt reklam på TV) så har jag ju i alla fall tur med vädret, igen ;-)

/

♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback