Sigtuna

 Publicerat: 2009-06-18 @ 19:50:48

Idag har vi (jag, Viktor och Elin) varit i Sigtuna, 2 mil från Upplands Väsby. Ett väldigt trevlig och gammalt samhälle. Vi har gått på Stora gatan och kollat på affärer. Man får en känsla av gammaldags atmosfär....mysigt tycker jag;) Sedan har vi fikat i en 1600-talisk café. Synd bara att vi inte kunde gå längst stranden och uppleva Mälaren på närhåll då det regnade och det var ganska kyligt. Trots det så tycker jag ändå att det var trevligt att få se nåt nytt. Jag som har bott i Upplands Väsby så länge har inte hunnit besöka så många fina ställen i närheten...:P

Nu blir Sigtuna bland min och Viktors favorit ställe:)

Kramisar:)

♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback