Marley och jag!

 Publicerat: 2009-08-20 @ 21:39:51

Idag har jag läst ut den här boken! Yes!!!



Den har jag ju köpt sen i julas och har inte hunnit läsa ut den. Idag har jag bestämt mig att jag måste bli klar med den boken och så blev det det! Skönt att man vet att den här sommaren har man läst en bok åtminstone. Jag kan bara säga att jag aldrig har varit med om så mycket skratt av att läsa en bok. Inte heller har jag varit med om att jag gråter med en bok i min hand! Den är så sorglig så att jag fick gråta i smyg så att Viktor inte såg det. Jag gick omkring i lägenheten och snyftade hela eftermiddag.... hehee! Viktor känner mig så väl så han märkte ändå att jag har gråtit och så sa han "Du ser ledsen ut". "Ja, jag vet", sa jag bara:P Njaa.. det var det med den saken. Jag älskar den här boken oerhört! Nu när jag tänker på den blir jag tårögd igen... grrrrrrr!!!  Det är faktiskt sant!!!!!

Nu ser vi på friidrott och jag har fått några rysningar av några duktiga idrottare, såsom Hussein Bolt i 200m och Blanca Vlasic i höjdhopp. Mest Bolt faktiskt som gav mig gåshud.... han är grym!!! synd för Emma Green att hon bara blev sjua:(

Nu ska jag äta min alldeles egen efterätt som står och vänta på spisen.... Viktor vill också smaka på den nu.... :)

Hörs sen!


SVAR: den som undrar vad boken handlar om så ska jag berätta kort för dig om den:)
Boken är en verklighetsbaserad om ett ungt par som vill pröva sitt föräldraskap genom att skaffa en hund. En hund innebär ju ett stort ansvar, tänkte de! De skaffade en sådan hund såsom på bilden och det visade sig att hunden inte var som vilken hund som helst. Man kan bara säga att varken lydnadskurser eller lugnande medel hjälpte hunden!


♥ Kommentarer ♥
Postat av: Petronella

Nu är du länkad från min sida=)

2009-08-20 @ 22:32:38
URL: http://babynella.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad handla det om i boken a Ann? vill oxå veta hehe

2009-08-20 @ 22:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback