Ensam en stund ikväll...

 Publicerat: 2009-04-29 @ 20:24:57

Ikväll är det Champions League match mellan Manchester United och Arsenal. Jag har tippat på 0-0, 1-0, 01 och 1-1. Hoppas iallafal på vinst på 1-0 för då slipper jag även höra Viktors skrytande om sitt lag och alla "Away boyz-låtar"!!!!!!Viktor är och sen matchen med några vänner på puben och jag är själv hemma en stund. *Snyft* Jag vill ju också se den men var inte bjuden :P "But I better be alone this evening" och gör som jag vill ;)

En konstig och vana sak som jag har varje gång jag har tränat är att jag trivs mina träningskläder... Jag kan sitta i dem några timmar efter träning innan jag hoppar in i duschen. Usch... det låter inte alls trevligt egentligen, men det är ju det jag gör... hehe. observerar att jag inte sitter länge till nu när det så varmt ute. FY...!

Fotograf: Jag :)  "Här är Kristianstad högskolan"

Det har varit otroligt fint väder idag och det var så skönt att cykla till skolan. Jag har tagit med mig en stor kaffekanna till fika med några i min grupp (då det var min tur idag). Det är tydligen ett sätt att umgås med mina lärarkollegor:) Jag har aldrig någonsin druckit så mycket kaffe som idag... fattar nu varför jag så pigg i hela kropp och själ:P

Vid lunchtiden fick jag gratis god thaimat hos en äldre vän som äger thaiaffär. Jag åt Graphaw Plar (en slags nudelsoppa med bamboskott och lite annat).... Åhh så gott så gott. Sedan blev jag bjuden på ett litet besök hos en annan vän som precis har öppnat en massage salong. Gick rung där och kollade läget och sedan satt vi och pratade bara.

fotograf: Jag  "En skön ansiktmassage"

Det var inte jag som låg där, hehe. Sånt har inte en student som jag råd med:P Jag bara satt där och njöt av musik och all doft där i stället.

Ja... nu är det nog dag för mig att duscha... ska lägga mig i soffan sen:)

Hoppas vädret håller sig imorgon:)



♥ Kommentarer ♥
Postat av: maja

Jag kan oxå göra ansiktsmassage =D

2009-05-01 @ 18:23:56
URL: http://majjum.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback