Trötthet, nej tack!

 Publicerat: 2009-09-09 @ 18:57:57

Kan någon förklara varför en sån ung tjej som jag blir ofta trött på dagarna!?

Jag satt och var väldigt sömnig när jag pluggade.... samma sak igår. Det känns som att jag läser bara för att ha det gjort för ingenting verkar fasta på mitt lilla huvud! Så idag stoppade jag i mig mycket frukt, även kaffe och brownie står på listan. Det hjälpte lite grann och jag kunde koncentrera mig bättre.

Funderar på om det kan vara trötthet av för lite vitamin?
Jag äter ju knappt frukter på dagarna. Det händer kanske en gång i veckan bara. Jag måste tyvärr ändra mina vanor och det snart! Jag kan ju inte gå och vara ständigt trött när jag ska bli lärare... I mitt tyckande så är inte eleverna på hugg och har lust att lära sig om jag själv inte för det!

Nä, nu måste jag äta lite... fotboll på tv med. Jag ska bara kolla snabbt på den sen ska jag plugga lite... kanske hinner jag med några sidor innan Idol börjar:)

PS. har hittat en jättesöt bild på en trött katt, som tydligen sover där han känner sig för att göra det;)





Kramisar/

♥ Kommentarer ♥
Postat av: sara

ååå söööt

2009-09-09 @ 19:57:49
URL: http://lingonknopp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback