Självstudie!

 Publicerat: 2009-09-01 @ 09:44:59

Idag är jag hemma och det är inte vilken ledig dag som helst!
Jag måste plugga idag, men först måste jag ut och köpa nya markeringspenna!

Från förra inlägg, jag vill bli tipsad!

Några tips på vad man kan tugga på när man pluggar?
Då menar jag saker som är ätbara såklart:) (tuggummi, det vet jag redan:P)

Jag är inte en sådan som gillar att småäta direkt, men när jag pluggar så älskar jag att använda andra sinnen, i detta fall smaksinne, då jag kan koncentrera mig bättre! Så hjälp mig!


♥ Kommentarer ♥
Postat av: maja

torkad frukt och nötter =) asså typ en liten skål med russin, torkade aprikoser, torkade bananbitar, torkade äppelbitar och nötter. Det finns många sånna blandpåsar =)

2009-09-04 @ 07:46:30
URL: http://majjum.devote.se
Postat av: Viktor

eller en flaska vin kanske...

2009-09-05 @ 08:55:42
Postat av: sara

doftljust

halstabletter

fruktvatten

torkade persikraprikoser...

2009-09-09 @ 19:59:45
URL: http://lingonknopp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback