Lång skoldag!

 Publicerat: 2009-09-03 @ 20:21:13

Idag var en riktigt lång dag i skolan och det har blivit teori hit och dit! Hehe...allvarligt så var det olika lärande teorier vi gick igenom idag och det var tungt för mitt lilla huvud att få in allt! Det konstiga var ju man har ju stött på dem tidigare, och nu läser man dem igen! Ruta ett igen!



Jag tror faktiskt att det beror på de svåra ord som hindrar mig att förstå mig dessa innebörder.
Men iallafall så var det en bra dag! Jag får väl plugga hårdare så det fastnar bättre på hjärnsubstansen!


Alldeles nyss fick jag höra den här låten på radio när jag körde bil och skulle hämta Viktor på jobbet. En riktig skön låt och den får mig att må väldigt bra. Tänk att man kan alltid se livet från den ljusa sidan:)



♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback