Ikea och Entré idag:)

 Publicerat: 2009-10-30 @ 22:21:45

Idag hängde jag med Petronella och hennes mamma till Ikea i Malmö. Jag shoppade loss och fick med mig bland annat en matta som jag nu i vår vardagsrum...fin blir det:) Och äntligen fick jag chans att köpa såkallad låda utan front till vår TV-bänk. Sedan åkte vi till Entré och även där var inte jag mån om min plånbok:P hehe... Klart jag måste habdla lite när man är på främmande mark. Jag köpte en tröja, en blus, ett par leggings, en snygg ring och lite andra saker....

När jag kom hem så satt jag igång direkt med att ta fram matta och skruvade ihop lådorna till TV-bänken och jag kan säga att det blir STOR skillnad från att bara ha hyllplan till lådor:) SNGGT jobbat av mig:) Här kommer lite bilder från dagen.



NU är det ju fredagsmys som gäller.... :)



/Suchada


♥ Kommentarer ♥
Postat av: maja

hahahha ser jag fel eller sitter Måns i diskmaskinen ??

HAHAHA

2009-11-22 @ 22:15:51
URL: http://www.themajjum.devote.se
Postat av: Suchi

hehe... jaa... han vägrade komma ut också:P

2009-11-24 @ 11:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback