Dags att skriva igen kanske..

 Publicerat: 2009-10-14 @ 21:59:22

Oj vad det var länge sen jag skrev. Ibland kan jag tycka att det blir som en tvång för mig att skriva här varje dag, så jag tog en liten paus från detta och tänker nu börja blogga lite mer.

Det har varit mycket med praktiken på sistone och jag brukar vara SÅ trötta på kvällarna, även ikväll:P Nu har det snart gått fyra veckor på praktiken och då är det bara en vecka kvar. Det ska på sätt och vis bli skönt att komma tillbaka till skolan, men kanske inte så skönt med massa skrivpapper som ska lämnas in direkt:P Men sånt är ju livet..,, bättre att ha något att göra än att gå rastlös ju:)

Nu har Måns blivit ganska stor för sin ålder...han är född den 19 maj så nu är väl fem och en halv månad gammal.. Väldigt gosig och snäll är han. Spinnar högt som en motorbåt och följer BARA efter mig, överallt i lägenhet:) Härligt va? Max är ganska självgående så han sover mycket och själv i sovrummet när vi sitter i TV-rum. När det är läggdags brukar de vakna och springer omkring, så jag brukar slänga ut dem i TV-rummet och stänger dörren till sovrummet. Det brukar hjälpa att de blir lugnare då de vet att vi ska sova, hehe:)

Här kommer lite bilder på det som har hänt senaste veckor då jag inte skrev nåt här:P




PS. äntligen har jag MIN iphone :) Så glad för det:)

Ha det bra!
Kram/Suchada


♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback